maandag 6 september 2010

30DOES - Dag 4

My imaginary friend: Herman

Als eerste, na enig serieus beraad hebben mijn partner in crime en ik besloten dat de weekend dagen niet meetellen. Da's gewoon weg niet realistisch! Dus 30dagen zullen waarschijnlijk 6 weken gaan duren. Top toch! Hoe meer dagen, hoe meer vreugde!

Vandaag heb ik de hele dag doorgebracht met Herman. Mijn lieve, lieve, lieve onzichtbare vriend. Die het onvoorstelbaar goed kon vinden met Kimmetje, Max' vriendin! De 2 zijn nu gelukkig getrouwd en samen met Karel, de kat van Kimmetje, afgereisd naar een ver land waardoor we ze helaas helaas nooit meer zullen zien. Gelukkig weten we dat ze samen zijn!

Geniet van de foto's, want natuurlijk konden we het niet laten om die toch te maken. Als herinnering aan onze goede tijd samen!

Morgen: Noodles eten op school!

Herman (links) & Kimmetje (rechts)

v.l.n.r. Alex Tess, Herman, Kimmetje & Max!

Max & Kimmetje.

Herman & ik.

Karel de kat van Kimmetje.


1 opmerking: