vrijdag 22 oktober 2010

Ik ben niet dood! ..

.. Maar gewoon nog springlevend. Mijn spring levende leven de afgelopen tijd was druk. Te druk om ook nog aan bloggen toe te komen. Het spijt me zeer mijn zeer geliefde lezers en jullie moeten weten dat jullie geen moment uit mijn gedachten zijn geweest!

Nu. Ik heb de afgelopen tijd heel wat dingen mee gemaakt. Fotoshoot's, (geniale) essays geschreven en een weekje Budapest vol geniale momenten. Natuurijk ga ik mijn best doen om dit geen Maastricht 2.0 te laten worden. Want eigenlijk ben ik jullie daar ook nog steeds een verhaal over schuldig. Maar achteraf gezien was dat eigenlijk niet zo heel bijzonder boeiend, hoe leuk en gezellig het ook was!

Komende week heb ik vakantie. Ik ga lekker een hele week 'chillen' in Den Haag dus hopelijk tijd genoeg om weer eens flink te bloggen!

Kei veel Budapestische-groetjes
- La Femme A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten