maandag 27 september 2010

My spaceship

Omdat ik zo ongelofelijk veel van mijn kamer hou en er zo ongelofelijk veel tijd in doorbreng leek het me leuk om de komende tijd een aantal blogposts te doen over mijn kamer!


Ik had bedacht om het in onderdelen te doen. Maar dat was nog best wel heel erg lastig. Het geweldige van mijn kamer is juist dat alles zo lekker combineert en één geheel is. Toch ga ik het proberen. Vandaag als aller eerste:


Mijn bureau-hoek! 
In mijn bureau-hoek staat mijn bureau, verassing. Het is best wel heel groot en helemaal eigenhandig zwart geverfd. Daar ben ik best wel trots op want het is heel mooi geworden en het ziet er net iets stijlvoller uit! Op het bureau zie je een oude iMac. Ook al gebruik ik hem helemaal nooit, ik kan het maar niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen!  
Naast de iMac zie je (shame on me) een MacBook staan. Mijn grote liefde. Ik doe alles met dat ding. Als ik in bad ga staat ie er zelfs naast. .  (verslaving?) Achter de iMac van je een glimp op van mijn gigantische zonnebrillen collectie. Op de aller bovenste plan staan foto's, onder andere die van mij en mijn lieve vriendje. De muur achter mijn bureau heb ik helemaal beplakt met fotoshoots uit modebladen. (De rest van mijn kamer trouwens ook een beetje.) Verder zie je ook nog; mijn zeiltonnetje, make-up-plank, photoshop software, schoolboeken, kleine tasjes, 2 cd's (The Black Angels & Marsmobile) en op de voorgrond, nauwelijks te onderscheiden, kapotte rekenmachine!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten