woensdag 8 september 2010

30DOES - Dag 5

Noodles soep eten op school!


Lijkt me vrij duidelijk wat we gedaan hebben! Gister was dat alweer. Gossie jeetje, duizend bommen en granaten wat gaat de tijd snel! Maar het was super lekker. Noodles uit een pakje. Donkerblauwe pakjes met gele tekst (wie bedenkt die kleur combinaties?!). We hadden 2 smaken, kip en oosterse kip. Denk nou niet dat die kip echt 'oosters' was. Volgens mij kwam ie gewoon uit NL. Nee, ze noemen het dus meteen oosterse kip als ze er wat oosterse kruiden overheen gooien. 


Nou vraag ik jou, als ik oosterse kruiden over jou heen gooi, heet jij dan ook oosterse *vul hier je naam in*?! Onzin dus. Maar wel lekkere onzin. Ik vond de kip met oosterse kruiden het lekkerste. 


OJA, voordat ik het vergeet: foto's!



En toen besloeg de lens!


Wees maar niet bang, hij wil je niet vermoorden!

Ja, ze waren heet!



1 opmerking: