woensdag 15 september 2010

IK KAN HET ZELF NOG NIET GELOVEN!

Ja, beste damens en heren. Vandaag heeft hier zich hier in Tessmaison (mijn huis) een wonder voltrokken. Ook al was ik er bij, heb ik het met mijn eigen ogen mogen aanschouwen. Ik kan het nog steeds eigenlijk bijna niet geloven. WAT WAS DAT DAN VOOR WONDER?! Ik zal je niet langer in spanning houden en bij het begin beginnen.


Het begon met mijn zusje en mijn nichtje, die op dit moment mijn roommate is, die voetbal wouden kijken. Ik zeg tijdens het eten nog sceptisch. "Het zijn gewoon 22 miljonairs die achter een bal aan rennen, dat hoef ik écht niet te zien." Maar op de een of andere onverklaarbare manier. Nee ik kan het echt echt echt niet verklaren. Echt echt echt echt niet. Het is gewoon onverklaarbaar. En toch zat ik daar dan. Op de bank. Tussen zusje en nichtje in. Met mijn neus richting het scherm.
Waar inderdaad 22 miljonair heen en weer rende. Waarvan 11 ook nog eens de ongelofelijk grote last van hun ego mee droegen en de andere 11 gehinderd werden door de staart tussen hun benen. Omdat ze 'geslagen honden' waren. 


Want, Ajax werd ingemaakt door Real Madrid vanavond. EN IK HEB HET GEZIEN! Yess, olé olé olé! 


Conclusie; voetbal is toch echt wel net zo stom als ik altijd al vond en vanavond heeft daar geen verandering in gebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten