woensdag 1 september 2010

30DOES - Dag 1

Een dag lang alleen maar goed doen!
9:20 - in de bus naar school
O god. Eerste schooldag.
Lessen, docenten, boeken.
Leren, opletten, meedoen.
En natuurlijk al mijn lieve klasgenootjes...


Deze eerste echt schooldag is meteen onze eerste dag van onze 30DOES! De uitdaging van vandaag lijkt simpel, is misschien iets moelijker. Zeker op zo’n eerste schooldag. Wanneer je eigenlijk het liefste alleen maar terug je warme bedje in wilt kruipen. 
Vandaag gaan we een heel dag niks dan lief, aardig en vriendelijk doen. Dus geen geroddel, geen gekat. 
Wish me luck!
15:32 - thuis 


Het was geen groot succes. Het was voor dan ook niet echt een dag waarop ik veel goeds kon doen. Ik ben niet verder gekomen dan een vriendelijk goedemorgen naar de buschauffeur en geen ‘met je arrogante kut kop’ naar iemand te snauwen.
Verder heb ik sinds ik thuis kwam ruzie gemaakt met zowel mijn zusje, moeder en partner in crime wat betreft deze rotzooi. Misschien doet zo’n dag goeds, mij geen goed. Ik zou zelfs durven beweren dat het me minder goed doet.

UPDATE!
Mijn partner in crime en ik maakte het goed. Dat is een goede daad toch?!
Conclusie: Er waren een paar aardige positieve dingen vandaag. Maar echt lief was ik niet te noemen. Gelukkig hebben mijn partner in crime en ik het goed gemaakt met een hoop vriendelijkheid en liefde en aardigheid. Dus met andere woorden:
    Gelukt! 


Morgen: Burry a time capsule.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten