zondag 15 augustus 2010

Zaadjes groeien uit tot bomen

Dearest,

Het is een goedemorgen, of eigenlijk een goede middag. Een hele tijd geleden nestelde zich er een zaadje in mijn hoofd. Ik moest en zou een nieuwe blog krijgen. Het zaadje ontkiemde en de blog was geboren. Maar, misschien was het boompje nog te klein, ik deed niks met de blog. Helemaal niks. Nada. Nothing. 

Nu, maanden later, zit ik dan toch eindelijk achter mijn laptop te staren naar een leeg wit veld. Waar iets interessants moet komen te staan. Ik zal mijn best doen. Speciaal voor jullie!

Een blog over mij, mijn leven, mijn interesses en ergernissen. En heel misschien zal er ook zo nu en dan een stukje komen over jullie, als je wat interessants doet. Dus doe je best!

Met vriendelijke groet,
Het monster onder je bed (als je in Almere woont tenminste) 

1 opmerking: